200 Triola

2. 05 2013 | 18.55

 200       Triola

 

 

triolareklama_denik-380.jpg

Jeden z oceněných billboardů. Autor: Triola

 

Horní Jiřetín - Český výrobce spodního prádla, společnost Triola, získala v minulých dnech třetí místo v 21. ročníku prestižní soutěže o nejkreativnější českou reklamu, Louskáček 2013. Na reklamě je detail ženského dekoltu s odhalenými prsy, které nadnášejí barokní andílci. Na druhé reklamě je detail zadečku, který andílci podpírají. Fotografie jsou doplněny sdělením, že firma pečuje od roku 1919 o české národní bohatství. Společnost má jeden ze svých závodů také v Horním Jiřetíně na Mostecku.

 

"Jsem velmi ráda, že si náš odvážný reklamní vizuál odnáší z tak prestižní soutěže vavříny. Využili jsme jej nejen v outdoorové reklamě na billboardech, ale také v síti našich prodejen a v printu," vysvětluje Michaela Barochová, vedoucí oddělení vývoje a marketingu Triola Underwear.

 

A já jsem velmi rád, že jsem jejich odvážný vizuál zaregistroval, protože jsem známý lezec horních výškových táborů a udělím firmě cenu APV, až budu nějakou v budoucnu udělovat.

 

V minulosti jsem pracoval v reklamně a měl jsem svou práci rád, ale drtivá většina současných reklam mě odpuzuje.

 

Péči Trioly o České národní bohatství velice vítám a přeji Jí hodně prodaných kousků ženského prádélka.