789 Potvrzujeme přijetí

14. 12 2014 | 04.17

789 Potvrzujeme přijetí

Můj taťka zaplatil společnosti Cetelem dluh za Svého vnuka, ale přišla další upomínka. Napsal Jimtedy ímejl:

 

"Jsem děda Jména a Příjmení, kterému přišla znova upomínka dluhu 8.124.- Kč, který jsem zaplatil 13.11. 2014.

Prosím dejte vědět, nevím, co si mám myslet.

Podpis

 

Vážená klientko, Vážený kliente,

děkujeme za Váš e-mail, v pořádku jsme jej obdrželi. Vašemu požadavku se budeme věnovat v nejbližším možném termínu.

S přáním příjemného dne

Oddělení Služeb klientům

CETELEM

 

Jakému požadavku??? Blíží se Štědrý den a na co mám čekat??? Podívejte se na datum a potvrdte příjem celého dluhu a sbohem.

Podpis

 

Vážený pane,

potvrzujeme přijetí Vašeho e-mailu. Váš dotaz byl předán k vyřízení na příslušné oddělení, které Vás bude v nejbližší době kontaktovat.

S přáním hezkého dne

Oddělení Služeb klientům

CETELEM

 

Tak ještě naposledy. Mám slabý zrak a až čáru za 000027 jsem považoval za konec předčíslí a nevím, kde se ve mně vzalo přesvědčení, že jsem jej nemusel před účtem psát. Ovšem zákon je na vaší straně a moje radost, že po cca 5ti letech konečně máme splaceny všechny dluhy vzala za své.  Nicméně zachovali jste se jak smečka hyen, která se vrhá na bezmocnou oběť v jakoukoliv dobu. Přeju přijemné prožití Vánočních svátků.

Podpis"

 

Jáještě podotýkám, že mejly byly proloženy reklamamyma. Příklat napříklat:

 

Myslete na přírodu... Skutečně potřebujete vytisknout tento e-mail?

 

Tak ktomu dodávám, ženejenže vytisknout, alei přečíst.