Televize Prima uvádí pořad TGM slovy: Michal Suchánek a Richard Genzer přicházejí se zbrusu novou talkshow 21. století. Od koho ji autoři ve skutečnosti okopírovali?
Poněkud ubohé scénky dvojice Suchánek – Genzer, kterými se snaží bavit diváky Prima ve své "původní" show TGM – Talkshow Geni a Míši, mají do původnosti opravdu daleko, projekt je okopírován od jedné severské televize. Navíc se nad jejím názvem musí první československý prezident obracet v hrobě!
Skvělé nápady začnou postupně docházet každému sebegeniálnějšímu tvůrci. Není divu, že po letech pravidelného každotýdenního chrlení dalších a dalších originálních scének se unavil i tvůrčí duch Michala Suchánka, což začínalo být jasné i divákům při sledování posledních dílů první velké televizní show Mr. GS. Následovala Partička, založená na prvoplánovém jednoduchém humoru ve stylu prastarých grotesek Charlieho Chaplina. Současný projekt TGM – Talkshow Geni a Míši však má do původnosti asi tak daleko jako rovníková Afrika ke krasobruslení. Nejen že zdaleka není původní, ale navíc tvrdě zneužila v názvu a reklamní kampani jméno legendárního českého prezidenta T. G. Masaryka.
Nejnovější projekt dvojice Suchánek – Genzer má jednu dost výraznou vadu na kráse – již v reklamní kampani byla účelově zneužita zkratka TGM, která je navždy zapsána v duši českého národa jako symbol československé státnosti. Navíc v reklamních spotech Suchánek s Genzerem zvali diváky na svou novou "supershow" před sochou Tomáše Garrigue Masaryka na pražském Hradčanském náměstí. Máme to chápat jako znesvěcení všech národních hodnot, nebo snad upozornění, že už Češi definitivně ztratili národní hrdost?
Laciné účelové spojení televizní show diskutabilní kvality s osobností prvního československého
prezidenta lze nazvat urážkou národních historických hodnot a české státnosti. Chtěli nám snad
autoři reklamního spotu naznačit, že jsme národem šašků?