Muži dávají přednost kráse před rozumem, protože většina mužů lépe vidí než myslí.
Mužský mozek je zaměřen prakticky.
Vejde-li muž do místnosti, "zrentgenuje" ji očima, podívá se, kudy lze místnost opustit, a zjistí, co všechno je třeba opravit.
Muž má "tunelové" vidění.
Když se dívá po jiných ženách, musí otočit hlavu.
Chcete-li, aby vám muž naslouchal, oznamte mu to předem a řekněte mu, jak dlouho a o čem budete mluvit.
Muž má "jednostopý" mozek - dokáže se soustředit vždy jen na jednu věc.
Proto musí ztišit rádio, když něco hledá v mapě nebo řídí auto v hustém provozu.
Většina mužů spí lépe, leží-li na té straně postele, která je blíže ke dveřím.
Je to pro ně symbolická obrana vchodu do jeskyně.
Muž chodí na toaletu kvůli biologické potřebě.
Nikdo nikdy neslyšel žádného muže říci: "Franto, jdu na toaletu. Jdeš se mnou?"
Mužův zrak je uzpůsoben ke hledání vzdálených cílů.
Proto mu dělá potíže najít věci, jež jsou na dosah - klíče, ponožky, máslo v ledničce a podobně.
Při dlouhých cestách autem by muž měl řídit v noci a žena ve dne.
Muž vidí v noci na dálku lépe než žena a dokáže odhadnout, ve kterém pruhu jedou blížící se auta.
V restauraci ať sedí muž zády ke stěně a čelem ke vchodu.
Bude mu příjemné, že může byt ostražitý a mít vše pod kontrolou.
Chcete-li, aby muž šel na nákup, dejte mu jasné pokyny týkající se barvy, velikosti, značky a stylu.
Řekněte mu, kde bude nakupovat a jak dlouho to bude trvat.
Muž se soustředí vždy jen na jednu věc.
Zazvoní-li telefon a on ho jde zvednout, bude trvat na tom, aby všichni přestali mluvit a ztišila se hudba či televize.
Muž špatně rozlišuje tóny hlasu.
Nechápe proto, co má žena na mysli, když řekne: "Tímhle tónem na mě nemluv!"