Sobota se dá strávit různě, aktivně, pasivně, nebo za volantem.
Dnes byl velký den, vyzvedávali jsme si děcka po týdenní odluce. Majda v sobě našla sklony k mazlení :). Den se odvíjel asi takto:
06:25 - budíček
07:15 - start z Kladýnka, vyrážíme se ženou na rundu po republice
08:12 - příjezd do Letňan, vyzvednutí tranďáku (penálu alias transportínho krytého přívěsu na větroň)
10:20 - příjezd na jihlavské letiště ze strany, kudy jezdí jen lesní stroje
10:38 - odlovení místní kešky
10:45 - shledání se s předávajícím větroně po generálce, start nakládky 3 částí celkem 250 kg těžkého stroje (ve dvou do penálu, do kterého jsem to nikdy neskládal)
11:47 - naloženo, start směrem Mariánské Lázně
13:15 - žena, jako řádně poučený přizvaný pomocník řidiče, zastavuje dopravu (2 vozidla) u Mekáče na jižní spojce, abych se mohl couváním otočit s 9 m dlouhým přívěsem
14:58 - chybné odbočení v Chodové Plané, následuje zjištění, že se na vybraném plácku neotočím a nezbývá než cca 700 kg hmoty odpojit a pokusit se šíbovat
15:17 - příjezd na letiště v Mariánských Lázních, vydejchání se z šíbování v Plané, sestavení větroně s čekající partou.
16:30 - odjezd z Marjánek
17:05 - příjezd do KV, následuje naložení potomstva včetně příslušenství (kolo, kočárek atd.)
17:40 - odjezd z KV
20:10 - příjezd do Letňan, vrácení přívěsu
21:50 - konečně doma
Suma sumárum:
Velký dík patří vozidlu, to, co dneska vydrželo, se musí vidět. Teprve s pořádnou zátěží se ukazuje síla točivého momentu našeho vznětového motoru. Akorát předjíždět kamion s touto soupravou mimo dálnice a rychlostní komunikace je i přes dostatečný výkon téměř vyloučeno. Je to vlastně horší, než předjíždět dva kamiony a to taky nedělám.
Ale ty holky, ty vyrostly :)