NHL12 - ohlášené novinky

14. 06 2011 | 12.45

nhl12

K dnešnímu krátkému zhodnocení NHL11 přidávám rovnou i soupis všech ohlášených novinek v NHL12.

Hra má vyjít 9.září v Evropě a 13.září v USA. 

Dle všech dostupných informací by v NHL 12 měly být tyto novinky (převzato přímo ze stránek www.easports.cz):

 

 

 

  • Full Contact Physics Engine - v NHL 12 nedá hráčům vydechnout, ať se na hřišti pohnou kamkoli. Vše je totiž součástí hry a plně interaktivní. Intenzitu a agresivní ráz hokeje navodí prvky jako rozbíjení plexiskel podél hrazení, helmy odlétávající hráčům z hlav či přehazování soupeřů přes mantinel na střídačky. Nebudou chybět ani posunutí branky po nárazu do konstrukce ve vysoké rychlosti či divoké kolize s brankáři. Zesílen bude význam tělesných proporcí hokejistů, takže větší a silnější hráči se budou moci více uplatnit v osobních soubojích nebo clonění před brankou.
  • Dynamičtí brankáři - romě již zmíněné možnosti posunout branku lze brankáře při nárazu srazit nebo odchýlit z ideální pozice. Brankáři se také musejí vypořádat s clonícími protihráči a předvádějí úchvatné zákroky. Engine bitek, který měl premiéru v NHL 10, se letos dočká doplnění o bitky brankářů. Když atmosféra na ledě pořádně zhoustne, stačí dát signál k opuštění branky, shodit rukavice a rozdat si to s brankářem na opačné straně hřiště. 
  • Zcela nová prezentace průběhu zápasu pomáhá navodit silný pocit autenticity. Grafické zpracování NHL 12 ještě věrněji napodobuje živé přenosy skutečných hokejových zápasů. Vůbec poprvé budou moci hráči nastoupit k populárním zápasům NHL pod otevřeným nebem, které představují jedny z vrcholů základní sezóny celé soutěže. V letošní edici hry se objeví replika zápasu NHL Winter Classic® 2011 na stadionu Heinz Field v Pittsburghu. Další novinkou je EA SPORTS Action Tracker, inspirovaný skutečným statistickým nástrojem NHL GameCenter Ice Tracker, který bude hráče zásobovat podrobnými údaji o každém střídání a všech klíčových momentech.  

 

 

 

Tak co, koupíte si nové NHL12 ?