K dnešnímu krátkému zhodnocení NHL11 přidávám rovnou i soupis všech ohlášených novinek v NHL12.
Hra má vyjít 9.září v Evropě a 13.září v USA.
Dle všech dostupných informací by v NHL 12 měly být tyto novinky (převzato přímo ze stránek www.easports.cz):
Full Contact Physics Engine - v NHL 12 nedá hráčům vydechnout, ať se na hřišti pohnou kamkoli. Vše je totiž součástí hry a plně interaktivní. Intenzitu a agresivní ráz hokeje navodí prvky jako rozbíjení plexiskel podél hrazení, helmy odlétávající hráčům z hlav či přehazování soupeřů přes mantinel na střídačky. Nebudou chybět ani posunutí branky po nárazu do konstrukce ve vysoké rychlosti či divoké kolize s brankáři. Zesílen bude význam tělesných proporcí hokejistů, takže větší a silnější hráči se budou moci více uplatnit v osobních soubojích nebo clonění před brankou.
Dynamičtí brankáři - romě již zmíněné možnosti posunout branku lze brankáře při nárazu srazit nebo odchýlit z ideální pozice. Brankáři se také musejí vypořádat s clonícími protihráči a předvádějí úchvatné zákroky. Engine bitek, který měl premiéru v NHL 10, se letos dočká doplnění o bitky brankářů. Když atmosféra na ledě pořádně zhoustne, stačí dát signál k opuštění branky, shodit rukavice a rozdat si to s brankářem na opačné straně hřiště.
Zcela nová prezentace průběhu zápasu pomáhá navodit silný pocit autenticity. Grafické zpracování NHL 12 ještě věrněji napodobuje živé přenosy skutečných hokejových zápasů. Vůbec poprvé budou moci hráči nastoupit k populárním zápasům NHL pod otevřeným nebem, které představují jedny z vrcholů základní sezóny celé soutěže. V letošní edici hry se objeví replika zápasu NHL Winter Classic® 2011 na stadionu Heinz Field v Pittsburghu. Další novinkou je EA SPORTS Action Tracker, inspirovaný skutečným statistickým nástrojem NHL GameCenter Ice Tracker, který bude hráče zásobovat podrobnými údaji o každém střídání a všech klíčových momentech.