Když človšk hraje heroes nebo jinou strategickou hru, tak se snaží, aby neinvestoval do něčeho, co je naprosto zbytečné. Školsví se snaž o přesný opak, snaží se o co největší zbytečněost, a ještě za drzého pokřikování o nejlepší investici.
_Investice do zbytečností je prej nejlepší investicí.
1. Jazyk a jazyková komunikace
1.1.
Český jazyk= návratnost investice jenom tehdy, když se děti učí číst a psát, opzději, když číst a psát již umí, tento předmět nemá žádnou návratnost investice
vedle toho se šprtají básničky a obtěžují tím ty nejmenší děti chudáky, to nemá žádnou návratnost investice a jeto jen samoúčelné týránídětí
1.2.
Anglický jazyk
2. Matematika a její aplikace
2.1.
Matematikatýrání dětí má v české republice velkou tradici, od šesté do deváté třídy se stále dokonla drží mechanické počt, které děti zvládaly již v prnvím stupni základní školy, přesto se je drtí celý druhý stupen_primitivní očty, ale hlavně tam musí být co nejvíc cifer a musí to být na rychlost
, prostě idiotské
3. Informační a komunikační technologie
3.1.
Informatika
4. Člověk a jeho svět
4.1.
Prvouka
4.2.
Vlastivěda
4.3.
Přírodověda
5. Člověk a společnost
5.1.
Dějepis
5.2.
Občanská a rodinná výchova
6. Člověk a příroda
6.1.
Fyzika
6.2.
Chemie
6.3.
Přírodopis
6.4.
Zeměpis
7. Umění a kultura
7.1.
Hudební výchovanásilím nutíme děti zpívat, o kterých víme, že se zpěvem nikd živit nechtějí,
klik_napíšu klíčová slovahotovo_jetu ještě dolní _nižší řádekanení šipkadol- nicnedělá_p začpsa