Bez klinkrů to taky jde

22. 07 2013 | 10.09

Včera jsem začal hledat zkrat v motorce, ale bohužel jsem žádný nenašel. Resp našel jsem jedno pochybné místo, ale oprava nic nezměnila.

Začalo to asi před měsícem, kdy si David všimnul, že mi cvaká relé blikrů - zvuk jako ve starších autech. Neřešil jsem to a za pár dnů už se začaly dít věci... motorka se sama občas pokoušela nastartovat (s klíčkem), podivné zvuky a jednou mi dokonce chcípla za jízdy a hlásila špatný imobilizér.

Vyndal jsem relé blinkrů a vše je v pořádku. Nastává otázka: je špatné relé nebo dráty blikrů? Zadní blinkry jsem prošel a dráty jsou ok... i po odpojení kabelů závada neustala. Přední jsou o dost náročnější a zatím jsem se do nich nepustil. Znamenalo by to rozebrat celý předek, což jsou rafinovaně umístěné šrouby a musí všechno dolů a ještě je to dost blbá práce.

CAM00100
to je to zlobidlo - možná

Relé stojí na ebay 1.000,-. Na neznačkových dílech 1.500,- a čekám, že u Hondy to bude 2.500,-. Musím si někde půjčit stejné relé a vyzkoušet ho, zda je to dráty nebo relé.

Znamená to nejezdit nebo jezdit bez blikrů. Zvolil jsem dvojku s tím, že v krizích budu ukazovat rukama :-D Popravdě za celé ráno jsem je postrádal jen 2x, jinak bych je ani nemusel :)