Instalace Gipra vlastními silami

12. 04 2014 | 13.29

Už jsem na servisy rezignoval. Sebral jsem nářadí a trošku s nervama se do toho dal. Ušetřil jsem 600 - 1200 za práci.

První strašák - sundání nádrže. Nechtělo se mi jí úplně sundávat, takže jsem jí naklonil na maximum a podložil sedlem, aby držela nahoře. Světe div se, sedlo sedlo dokonale a přišel jsem jen o 5cm prostoru (o tolik by to šlo zvednout výš). Začal jsem hledat konektory podle návodu. První jsem našel hned. Druhý taky, ale nevěděl jsem že je to on. Potvrdil jsem si to po dalších 2 minutách. Třetí byl velkou hádankou. Je to snad ten kousíček co skoro nevidím? Jasně, že jo.

Největší práce byla si připravit dráty, na které jsem měl přicvaknout 2 dráty. Manipulační prostor skoro nula, dráty napevno (víceméně).

Díky návodu (http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=87244&fid=5) jsem to zvládnul na poprvé a samotné programování na druhý pokus!

Celé mi to zabralo hoďku a kousek. Jako bonus 2x faux pas.

1) při programování jsem tam na zvedáku hodil jedničku, řach a nic. Sakra zapomenutý stojánek.
2) vše hotovo. Sundávám motorku ze zvedáku, jednou rukou přidržuju zezadu. Sakra kdy se to opře o ten stojan? Motorka samozřejmě řízeně pomalu padá, protože stojánek který tam vždycky nechávám jsem samozřejmě dal kvůli programování pryč. Do prde**, naštěstí díky padáku nulové škody.

gipro modra
ne že bych bez něj nedokázal jezdit, ale je pohodlné vědět, že tam je dvojka a určitě ne trojka!