Šokující šméčko!

1. 07 2008 | 21.14
Jak jsem při četbě listu všech prostých motoristů pozdvihnul obočí.

Obchodní šméčka jsou kouzelná. Zaujalo mě jedno hodně podivné, které se zjevně šíří na korejském poloostrově.

hyundai i30

Jsem zdravotník v autoškole pro právníky - mám 30% dolů?


lacetti
lacetti

Píšu právnické sloupky do Zdravotnických novin. Dále viz výše.


Tento trik mě zaujal svojí nesmyslností, která je až záhadnou. Co je za tím za úvahu? Vycházím z jediného možného: prodejci je zcela ukradené, který kořen si koupí nové auto.

Možná si říká: nebylo by vhodné vytipovat si skupiny obyvatelstva, u nichž je předpoklad, že se považují za něco lepšího? Ano, vyvoláme dojem, že jakoby pro naši low-endovou značku hledáme high-endové zákazníky. Dáme jim pocit, že koupí nám poskytují část lesku svých úžasných osobností a že nám na tom opravdu záleží!

Těším se, až někdo udělá test a zajde za prodejcem, představí se jako doktor, vyžádá si slevu a až těsně před podpisem objednávky řekne: "kecal jsem, sorry. Nejsem anesteziolog, jsem strojní zámečník." Tak jestli mu to neprodají. Já myslim, že určitě budou zásadoví a neprodají:-)))

Jenom doufám, že tato zhůvěřilost se nebude šířit i do dalších oborů maloobchodu, protože už takhle se dobrat placení u pokladny za dvěma stravenkářema, z nichž jeden ještě doplácí 58 Kč platební kartou, tak to je na metál. Jestli se ještě bude prokazovat pracovní smlouvou nárok na slevu, tak nám zásobování definitivně zkolabuje.