Spojení

28. 07 2010 | 11.38

Hnutí intoconnection inspiruje lidi, aby se spojili za cílem přispět k lepšímu světu a vytvoření lepší budoucnosti.

 

20 let zkušeností a tvrdé práce ve spojování lidí nyní vede k velkému průlomu. Příští tři roky intoconnection bude usilovat o to stát se nejdůležitějším světovým hnutím, které bude lidi inspirovat k tomu, aby se navzájem spojili a tím vytvořili něco dobrého pro budoucnost celého světa.

 

 Symbolem se staly modré míče vypuštěné mezi lidi. Mají symbolicky i reálně přispět k propojení lidstva. Mají lidi vyzvat ke hře. Jestliže se totiž míč dostane do skupiny lidí, kteří se ani neznají, dříve nebo později  do něj jeden z nich kopne a vyšle jej tak k jinému člověku, který jej hodí dalšímu... Všichni společně si začnou užívat zábavy, začnou se zajímat jeden o druhého. Beze slov, ale s radostí. Modrá barva míče představuje inspiraci. Jako nebe, modrá barva odkazuje k nekonečným možnostem, ke splnění snů. Jako moře, modrá barva ztělesňuje enormní hloubku. Tajemnou, fascinující a plnou života. Proto je barva míče modrá.

 

 

 První plány sahají 22 let do minulosti. Tehdy Salem Samhoud navštívil Jižní Afriku, kde spatřil obrovský bilboard, na kterém byla fotka všech typů lidí, kteří vypadali šťastně, usmívali se a u nich byla napsána slova: "Společně vytvoříme lepší budoucnost". Krásná pozitivní představa. Když ovšem Salem slyšel, že právě pod tímto biloardem bylo zabito 12 lidí, rozhodl se vložit energii do vytvoření této lepší budoucnosti. Tehdy vznikl nápad na &intoconnection.

 lesotho-300x191

 

Ve druhé polovině roku 2008 &intoconnection vytvořila významné vědecké poznatky v mechanismech a významu spojení.

Průzkumu se zúčastnilo 10 000 lidí ve 14 zemích a výsledkem bylo zjištění, že propojení vede k obrovské síle. Hlavním zjištěním je, že lidé, kteří jsou spojeni sami se sebou, s ostatními, s jejich organizacemi a společností jsou mnohem šťastnější a úspěšnější než lidé, kteří jsou ve spojení méně.  Výzkum ukazuje ,že pro to, abychom vytvořili lepší budoucnost, musíme být skutečně v kontaktu jeden s druhým. Jsou to věci, které jsme sice věděli či alespoň tušili, ovšem nyní vědecky dokázané a podporované organizací, jejímž cílem je tuto skutečnost neustále připomínat a motivat tak lidi.

21.6.2009 proběhla prezentace tohoto výzkumu a do 14 měst na světě bylo vypuštěno 14 000 modrých míčů... 

 

 

 

 

www.intoconnection.com/