24. 01 2008 | 08.48
Internet se hemží radami, jak mít co nejnavštěvovanější, nejúspěšnější, nejkrásnější, nejlepší, nejpoutavější, nejčtenější, nejzajímavější blog. Existují nejrůznější desatera, sedmera, osmera. Jak psát, o čem psát, s kým komunikovat, komu neodpovídat, ... . I řekla jsem si, že přispěji taky svou troškou do mlýna.
Předně musím říct, že desatera považuji za oddychové čtení vhodné k tomu, než se vám načte něco zajímavějšího do vedlejšího panelu (i když - při dnešní rychlosti internetu...). Narazila jsem na článek
na tomto blogu (doufám, že autorovi aspoň trošku, malinko a nepatrně zvednu návštěvnost). Ale pod článkem jsem našla výborný komentář Arthura Denta. Dovoluji si ho zde citovat:
Ano, bloggerstvo se dělí na dva tábory. A to na:
- Bloggery, kteří mají blog, řeší co blognout, jak blogovat, o čem blogovat, o čem neblogovat, kdo o čem blognul, kdo o čem neblognul, kdo proti komu blognul a kdo s kým blognul a co o tom někdo jiný blognul, kdo má jakou návštěvnost a jak si zvýšit vlastní, a
- Lidi co píšou.
Je jaksi z podstaty věci, že dělení berou vážně ti z prvního tábora. Jakmile člověk přejde do toho druhého, tak tábory zmizí...Ještě jsem neviděla pravdivější hodnocení.
A jako perličku vám přikládám odkaz na rady Ostravaka (ano, toho, který vydává knížky a který je vážně úspěšný).
Podívejte se na jeho rady. Jsou k nezaplacení :)
Máte taky nějakou radu, jak být úspěšný?