Facebook občas cílí reklamy docela dobře. Aspoň mám ten pocit. A proto jsem klikla na Slevomat. A co vám budu povídat - nakukuju tam denně. Pokud ještě neznáte, princip je následující:
Každý den se na stránkách Slevomatu objeví nabídka. Ta dnešní je následující: 499 Kč za úžasné degustační menu v hodnotě 1500 Kč pro jednu osobu v jedné z nejlepších sushi restaurací v Praze - Made in Japan. Ušetřete dvě třetiny za degustační zážitek japonské kuchyně!
Aby se sleva aktivovala, je potřeba, aby si produkt zakoupilo určité množství zákazníků (někdy deset, někdy dvacet) - nevím, jestli se někdy stalo, že o cenu neměl nikdo zájem, možná u včerejšího kurzu potápění, ale nejsem si jistá. Nabídka je otevřena celý den. Máte čas do půlnoci.
Jaké byly nabídky v minulosti? A kolik lidí se nákupu zúčastnilo?
Většinou se jedná o slevy v restauracích, barech, regeneračních centrech nebo při zážitcích. Objevily se i vstupenky do muzeí nebo slevy v hotelech. Výše slevy se pohybuje okolo 40-70%. Někdy jde o velmi zajímavé nabídky, jindy se vám třeba sleva vůbec nebude hodit. Ale tak to je se vším :)
Jako nevýhodu vidím to, že slevy jsou uplatnitelné pouze v Praze. I když - už se blýská na lepší časy, protože v minulých dnech začal Slevomat nabízet akce i v Brně a v Olomouci. Třeba se postupně rozšíří do celé republiky.
Kde najdete další informace? Asi bude nejlépe zajít na velmi přehledný web WWW.SLEVOMAT.CZ. Nebo na Facebook. A pak už jen vybírat z nabídek, které udělají radost vám nebo vašim známým.
Vypadá to nějak takhle (dnešní nabídka se mi líbí moc) :)