Můj "drahý" operátor

4. 11 2010 | 23.19

 Jak už jsem dneska psala, můj "milý" telefonní operátor mě už pár dní pořádně rozčiluje.Ani né tak proto, k jakýmu došlo nedorozumění(pochopitelně vinou dle názoru operátora kohokoliv jiného než jeho), mě spíš vadí ten přístup, když si teda žádám nějakou nápravu a snažím se dobrat toho, co mám tedy dělat. Nejdřív musí člověk rozdejcht namyšlenýho blbečka na drátě, kterej je zaseklej jak poškrábaný CD. Ne, na mě tahhle psychologická strategie neplatí, měl by si kluk kromě toho jak odmítnout vyhovět strategií magneťáku taky nastudovat, že lidi jsou různý a některý to nenasere nenaštve tak aby to nechali radši bejt, ale donutí k jednání a ještě větší odhodlanosti to nevzdat.A kdyby šlo jenom o blbečka, tak o,k, časem bych to rozdejchala, ale... Ale to odbočuju, takže hezky od začátku:

To bylo tak, jako obvykle mi přišla složenka s vyúčtováním služeb, jako obvykle jsem jí s několika denním zpožděním(též jako obvykle) zaplatila. A co se nestalo. Týden po  té mi začli chodit  bubu zprávy ve smyslu jestli nezaplatíš, tak Tě odstřihnem. No o.k, ale já platila, takže to teda ne, mě nikdo strašit nebude. Inu volám  infolinku a ptám se co to jako má být. Ujišťuje mě, že než dojde platba, tak to někdy trvá dýl. No dobře, počkám tedy.

Čekala jsem, čekala, ale nic se nedělo. Vlastně dělo, o týden později omezili mi volání. Ještěže aspoň na to zákaznický centrum je to zdarma. Nu což, budu se dožadovat nápravy tam. opět volám jako ten volík volač a co se nedovím\. A máte útržek od složenky ptá se mě uzmízaná(úlisná) paní na drátě s vítězoslavnym tónem v hlase. Mám, to si piš , že mám ježibabo, jí jsem ale jen řekla, že mám. Pak jsme četli údaje z útržku. Všechno bylo v pohodě. Tak to paní dala prověřit na finanční oddělení. Večer mi přišla zpráva, že nic nedohledali. A co já jako s tim. To si to mám dohledat sama? No asi budu muset.

Večer už totálně rozčílená a odhodlána volat znova, že takhle teda ne, a že když jsem platila, tak chci taky volat, a ....Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. No, naštěstí jsem byla zastavena Míšanovo babičkou(mámou), která dobře odtušila, že bych na operátora asi moc slušná nebyla, a tak tam volala za mě(v telefonu má stejnej hlas, takže je to fuk). No, tedy né že ona by na něj byla nějak extra slušná, ale já bych to líp nezvládla. No a to je ten blbeček, co jsem psala na začátku. Ten jí ovšem , poté, co jí vytočil a oznámil, že oni nejsou hlavní pracoviště, a ať si zavolám tam, oni, že jsou zákaznické centrum a né infolinka. A taak z vlastního mobila volala na infolinku. Tam byla paní, která slíbila, že si to vezme na starost a zavolá další den v šest. Volala v osm s tím, že nic nevyřešila a ať se obrátíme na poštu. Na poště jsem se dnes dověděla, že byl mezi tím svátek, a že to ještě může přijít. No fajn, a co když ne? Už vím co mám dělat, ale podstupovat tohle všechno je fakt úmorný a já pevně doufám, že nebudu muset, že se buď přijde na to, že se složenka sekla na poště, nebo že mají u Toho Mého operátora bordýlek.

Ono ani tak nejde o ten litřík, kterej jsem provolala, ale o ten princip a taky o to, že dvakrát se mi to fakt platit nechce. A taky, že nebudu. A basta.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

A to ani nechtějte vědět, co se mi na dnešek zdálo. To už bych strašila moc. Tak to možná až někdy příště.