Konec paušálu na obzoru-díl poslední

10. 11 2010 | 23.06

 Jakkoliv bylo jednání T-mobilu nepřívětivé a operátoři na linkách a k nasírání naštvávání lidí cvičení, to co se mi přihodilo nebyla chyba této společnosti. Což nic nemění na faktu, že mohli jednat jinak(milejš).

Po několika mailech, telefonátech a běhání navšestarany ( do kterého jsem musela zapojit i "komplice", páč s dítětem opravdu nemám čas kdykoliv si vzpomenu)jsem se konečně dověděla, kde že se to chyby stala. Co myslíte?

Pošta! Tam se to šprajclo.Ale zas jednání se zaměstnanci pošty bylo mnohem příjemnější a k nervíkům šetrnější. 

Inu, úhradu za období kvůli  kterému mě toliko prudila společnost s  níž zatím ještě mám smlouvu o paušálu jsem uhradila znovu pěkně přímo na prodejně (prostřednictvím babičky-ona tam šla, já jí dala money).No a pošta mi na základě reklamace pošle , tuším do týdne, ty prachy zpátky.

Tááááááák.A je klid. Teda doufám. Stejně jsem ale pro jistotu DOPORUČENĚ poslala výpověď smlouvy(paušál never more, stejně jako tyhle nervíky). Stejně by ta smlouva u "Téček" v lednu končila.

A přecházím na kredit, fakt to jinak nevidím.