Tak jsem dnes koukala na jákési "desatero",které by mělo umět dítě před nástupem do školy.
Bez nutnosti ukládat v PDF tady: www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_zprava/zacinaji-zapisy-deti-do-prvnich-trid-co-by-mel-predskolak-umet-napovi-ministerske-desatero--1303409 (je to přibližně stejné).
A máme na příští rok co dělat. Už mám totiž doma předškoláčka.U nás největší problém bude asi soustředění a vydržet delší dobu mlčet. Náročný to úkol.
To, že nic moc nekreslí pominu,protože né každý umí kreslit a znám nejednoho jinak chytrého člověka,co také nekreslí nic moc víc než schématické obrázky. Něco jako tohle:
Navíc jsem si všimla,že toasi dost souvisí s tou nepozorností, protože doma,kde ho nic moc nerozptyluje (jako třeba sledování toho, co kreslí kámoš apod.) předvádí daleko lepší výsledky.
Rozhodně to ale nehodlám hrotit. Stejně nás čeká PPP (pedagogicko-psychologická porana-jako malá jsem v ní byla taky:-))a pečlivé zvažování jakou, že to školu. Myslím,že menší počet dětí ve třídě bude nutnost.
Jó,to za nás..........ablablablablabla....jak někdo začne větu o dnešním školství takhle,tak bych nejradši vzala mačetu nebo tak něco a..to je fuk...
Ano, jistě,bylo to lepší,mělo to lepší úroveň,děti byly slušnější,šikana žádná ...........ablábláblá......
Neříkám,že na tom nic není,ale často je to poněkud přehnané.
Občas si říkám,jak je tedy možné,že ten tak děsně "blbej" spolužák se dneska má opravdu dobře. Jako že vlastní firma,funkční rodina,dobrý bydlení a tak(aniž by pocházel ze zrovna majetné rodiny nebo vyhrál ve sportce),když nic nezdědil.Hm...možná to nebylo o blbosti.Tedy né o té jeho.