Zazvonil zvonec a má to šťastný konec

12. 12 2018 | 11.26

Drahoušové, jsem šťastný. Včera v 15.48 mi napsala ČSOB, pod kterou Poštovní spořitelna patří, že moje reklamace byla úspěšně přijata. Dnes se přihlásím do internetového bankovnictví a se štěstím zjišťuji, že je kolonka "Účel platby" úspěšně v prdeli, báječný to den. Dnes navíc obdržuji omluvný e-mail přímo z hlavounského vedení banky. Má toto znění:

Vážený pane MoWe,

odpovídáme na Vaše podání ve věci příznaku "politicky exponovaná osoba" a nutnosti zadávat účel platby.

Po prověření záležitosti jsme příznak odstranili a účel platby již nebudete muset zadávat.

Za chybný údaj i případné komplikace se Vám velice omlouváme.

S pozdravem

Petra Soukupová
Reklamace Poštovní spořitelna
Útvar Péče o klienta 

Myslím, že si Petřino jméno nechám vytetovat do podbřišku. Nejsou to tedy takoví čuráci, jak jsem si myslel.