Tímto článkem navazuji na ten předchozí - lehce po půl jedné odpoledne volám do O2, kdy to zvedne jistý operátor jménem Tumáš. Vysvětluji mu situaci, on mě uklidní a řekne, že ta smrdutá cena 549 korun platí pouze v případě, že si neprodloužím závazek. Když prý si závazek prodloužím, zůstane mi můj původní tarif za 399 korun. Tak jsem řekl, ať to odklikne, nebylo o čem přemýšlet.
Během chvíle mi dorazil e-mail s potvrzením objednávky, ale já tam neviděl ty slevy. Původně ten tarif stál 749 korun, já mám 250 korun retenční slevu a k tomu ještě stovku slevu, že od nich používám pevný internet. Volám tam znova, moc ochotná, ale trošku vyděšená paní mě přepojí na retenční, abych fakt neplatil víc, a tam to zvedne Ignác. Pořád mluví o 499 korunach, ale zapomíná na tu stovku. Když mu řeknu, že bych to rád za 399, řekne, že mi nastaví O2 Modrý, který má o třetinu méně dat (jen 1GB), ale měl bych ho za 399. Souhlasím, data jsou mi fuk. Odbíhá, jestli tam jsou všechny ty slevy. Po chvíli se vrátí, řekne, že ano, ale že mi ho nemůže nastavit, protože už jednu objednávku vytvořil Tumáš, a může se provést jen jedna změna za měsíc. Nicméně mě ujišťuje, že i Tumáš to nastavil dobře, protože tam vidí, jak tu slevu za 250, tak i tu stovkovou za internet.
Když jdu ale odpo k počítači, vidím, že zvýhodnění platí do 12. 6. 2020, tedy, že Tumáš neprodloužil závazek o dva roky, ale že jsem na tom stejně jako včera. Volal jsem tam, mám siu prý zavolat v červnu. Tumáš mi ho prostě neprodloužil, paušál mi skončí v době, kdy končit měl. Nejsou to kokoti?