...aneb není nad to, mít všechno info na jednom místě. Nebudu začínat od začátku, to mám v deníčku papírově ale od r 2008
Listopad 2012
- pouze olej a filtr, prezuto - stav na tachometru - 196tkm
Listopad 2011
Opět problémy s hlavou a vodou, hlava šla na přebrus, nové těsnění apod.
- nový olej a filtr
- STK
- Nové zadní desky a kotouče
- volnoběžka altíku
- bufík
Září 2010
- již chvíli píská klíňák. Vydržel pískat i na Korsice. Potřeba nechat ho zkontrolovat (vyměnit). Spolu s tím přichází po roce na řadu i bufík, už nechci v autě mrznout. A uvědomuji si, že pylák jsem taky snad ještě neměnil, ten bude vypadat :-)
Červen 2010
- výměna oleje a filtru při stavu 164tkm
- oprava "zarezlého" systému převodovky a výměna převodového oleje - řadička už se vrací a řadí se lépe
- výměna palivového filtru
Prosinec 2009
- přetěsnění hlavy, nové rozvody - s intervalem "jen" 60tkm, na budíku 155tkm
Říjen 2009
- Narozeninový dárek jsem dostal velmi nepříjemný, odešla mi baterka, aniž by se rozloučila. Inu narozeninový dárek ode mě byl tudíž velmi šlechetný - moc pěkná a bezúdržbová Varta 80Ah Blue Dynamic, aspoň bude na pár let klid. Nahradila tak 74Ah Bosch Silver.
- vyměněn vzduchový filtr - při této akci jsem si vzpomněl na brutální množství motýlu, které jsem potkal cestou z Lipna. Z prostoru airboxu jsem vyndal spousty mrtvých, avšak zachovalých tělíček :-)
- s ubývající teplotou jsem zkoušel stav motoru a ztrácení chladící kapaliny - je to znát, ale tím to končí - Po asi 4 minutové jízdě při vyšších otáčkách - nad 2,5 tisíce se voda stejně vytratí a začně přehřívat. Ale jak ta cesta pěkně ubíhá, když se jede 190kmh :-)
Montáž Magicaru
Tažné na 2tuny
Konec roku 2008
Nové přední tlumiče, výměna turba za jiné, použité