JAKO DOSPĚLÍ CHOLERIKOVI ROZHODNĚ NEUNIKNE, ŽE POSLEDNÍCH TŘICET LET
SE SNIŽUJÍ
ZNALOSTI A SCHOPNOSTI ŽÁKŮ ŠKOLY A ŠKOL
A SPECIÁLNĚ PRO CHOLERIKA JE TO VELMI BOLESTIVÉ, PROTOŽE TEN BY CHTĚL VŠECHNO NEUSTÁLE ZLEPŠOVAT, TAKŽE ŽÁCI BY MĚLI BÝT NEUSTÁLE LEPŠÍ A MĚLI BY SE TOHO UČIT STÁLE VÍCE._Z POHLEDU CHOLERIKA JSOU ŽÁCI LÍNÍ, NEVYUŽÍVAJÍ SVŮJ POTENCIÁL
A ŠKOLA MÁ NA ŽÁKY PŘÍLIŠ NÍZKÉ NÁROKY Z JEJICH POHLEDU.
KVŮLI NÍZKÝM NÁROKŮM NA ŽÁKY ŽÁCI PREJ ZAKRNÍ.
TEDY ŠKOLA BY MĚLA BÝT CO NEJTĚŽŠÍ A ŽÁCI BY MĚLI PRO ŠKOLU OBĚDOVAT VŠECHNO.
_TAK JAKO CHOLERIK ŽŽÁK OBETUJE VŠECHNO PRO ŠKOLU, TAK TO PAK VYŽADUJE PO JAKÝCHKLIV DĚTECH ČI VELKÝCH STUDENTECH._ZÁKM_
ZDE MŮŽE VZNIKNOUT NEJENOM KONFLIKT _DOSPĚLÝCH CHOLERIKŮ A ŽÁKY_
ALE TAKÉ KONFLIKT DOSPĚLÝCH CHOLERIKŮ S JINÝMI DOSPĚLÝMI, KTEŘÍ TO NECÍTÍ TAK, ŽE BY ŽÁCI MĚLI MÍT CO NEJVÍC ÚKOLŮ, CO EJVÍC SE SN
AŽIT
MĚLI BÝT CO NEJLEPŠÍ,
MĚLI TOHO CO NEJVÍC ZNÁT RESPEKTIVE
TOHO MĚLI MÍT CO NEJVÍC NAŠPRTANÉ.
CHOLERICI JSOU POSEDLÝ SNAHOU BÝT TI NEJLEPŠÍ NEBO MÍT NĚČEHO NEJVÍC, JAKOŽE ZNALOSTÍ TŘEBA,
A NECHÁPOU,
ŽE JINÍ NEJSOU STEJNÍ.
CHOLERICI JSOU FANATICI, ALE ONI SAMI SEBE TAK NEVNÍMAJÍ.