PSYCHOLOGICKY PŘÍVĚTIVÁ ŠKOLA

28. 03 2025 | 14.00

NA ŠKOLU LZE NADÁVAT, A JÁ NADÁVÁM, MNOHA RŮZNÝMI ZPŮSOBY.

TENTOKRÁT PROBLEMATIKU MIZERNÉHO ŠKOLSTVÍ VŠAK ZŮŽÍM NA MEZIULID

SKÉ VZTAHY

._

UŽ SEM TU PSAL NĚJAKÉ ČLÁNKY O TEMPERAMENTECH.

NUŽE IKDYŽ UŽ JE V NĚJAKÉ ŠKOLE HNED ČTVERO TŘÍD V ROČNÍKU, TAK JE BLBOST, ABY BYLY VŠECHNY SZEJNÉ._

JE MOŽNÉ UDĚLAT JEDNU TŘÍDU PRO TALENTOVANÉ ŽÁCI,

IKDYŽ TEN POJEM, NEMÁM RÁD, PROTŽE NENÍ JASNÉ, NA CO ŽÁCI JSOU TALENTOVANÍ, PROTŽE NENÍ JEN JEDEN TALENT,

TAKŽE DEJME TOMU TŘÍDU PRO MIMOŘÁDNĚ INTELUGENTNÍ ŽÁKY,

A PAK JINOU TŘÁDU NAOPAK PRO BBÉ ŽÁKY,

TEDY TAKOVÉM KTEŘÍ BYLY DŘÍVE V POMOCNÉ ŠKOLE ZŘÁZENÉ SPECIÁLNĚ PRO NĚ,

ALE V RÁMCE INKLUZE................

NUŽE TAK.

VEDLE TOHO SE ALE TAKÉ NABÍZÍ TŘÍDĚNÍ PODLE TEMPERAMENTU.

TESY POKUD JE ČTVEŘICE HYPOKRATOVÝCH TEMPERAMENTŮ TAK LOGICKY LZE TÁDUT PRÁVĚ NA TY ČTYRY TEMPERAMENTY, TESY KDYŽ JSOU ČTYŘI TŘÍDY, TAK KAŽDÝ Z NICH BY BYLA JINÝ TEMPERAMNT.

ALE TŘÍDĚNÍ_

KDY JEDNA TŘÍDA BY BYLA PRI INTELIGETNÍ A JENA PRO BLBÉ A DVĚ ZBÝVAJÍCÍ

TEDY

PRO TY DEJME TOMU ASTČDNÍ

PRŮMĚRNÉ

JE TAKÉ DOBRÉ A DÁVÁ TO SMYSL A JE TO LEPŠÍ, NEŽ TŘÍDĚNÍ ŽÁDNÉ.JZ ZAČP+2D