1. PODLE INTELIGENCE, ČI JINÝCH SCHOPNOSTĺ
2.PODLE POVAHOVÝCH VLASTNOSTĺ, ČI TRAUMAT_
NAHÁZE NAHODILE K SOBĚ JAKÉL
JAKÉKOLIV DĚTI JE HLOUPÉ.
ABY BYLA VÝUKA EFEKTIVNĺ, TAK JE NUTNÉ ODDĚLENĚ
VYUČOVAT INTELIGENTNĺ
A HLOUPÉ
ŽÁKY
VEDLE TOHO JE NUTNÉ ZAJISTIT, ABY SE ŽÁCI VE ŠKOLE LÉPE CĺTILI.
TEDY POKUD BUDOU VE ŠKOLNĺ TŘĺDĚ SAMÝ MELANCHOLICI, TAK SE URČITĚ TEN MELANCHOLIK BUDE CĺTIT LÉPE, NEŽ
MELANCHOLIK MEZO CHOLERIKY.
INTRIVERT SE BUDE CĺTIT LÉPE MEZI INTROVERTY,
NEŽ MEZI EXTROVERTY.
_BYLO BY MOŽNÉ DĚLIT ŽÁKY JENOM NA INTROVERTY A EXTROVERTY,
ALESPON NĚCO KDYŽ UŽ_
TEDY LEPŠĺ NEŽ NIC, NEÝ ŽÁDNÉ DĚLENĺ_
A TAKÉŽ BY BYLO MOŽNÉ DĚLIT NA
LABILNĺ A STABULNĺ
TŘĺDY
A NEBO KOMBINOVANĚ TO JEST O TĚCH ČYŘECH HYPOKRATOVÝCH TEMPERAMENTŮ
CHOLERIKY SANGVINIKY
MELENCHOLIKY FLEGMATIKY
KAŽDÝ BY MĚL SVOJI TŘĺDU_
KDYBY ZKOMBINOVAL ČTVEŘICI TEMPERAMENTŮ JEŠTĚ
S INTELIGENCĺ, KDE BYCH MOHL DĚLIT
TAM BYCH MOHL DĚLIT NA _INTELIGENTNĺ STŽEDNĺ A BLBÉ,
TAK JE TO ČYŘI KRÁT TŘI JE DVANÁCTTEDY DVANÁCT TŘĺD
NĚKOMU SE TO MŮŽE ZDÁT HODNĚ
_A ANO, NA VESNICU BY BYLO VYLOUČENÉ, ABY SE TŘĺDY TEKTO DĚLILI,
PROTOŽE JE TAM I TAK MÁLO ŽÁKŮ, I DO JEDNÉ TŘĺDY
NICMÉNĚ POLOVINA LIDĺ BYDLĺ ŽIJE V OKRESNÁĺCH MĚSECH
_V KAŽDÉ ŠKOLE JSOU MINIMÁLNĚ DVĚ, NÉLI TŘI ČTYŘI TŘĺDY V ROČNĺKU, A TĚCH ŠKOL JE VE MĚSTE NEJMÉNĚ PĚT, TEDY PĚT ZÁKLADNĺCH ŠKOL,
TAKŽE JAK VIDNO DĚLENĺ ŽÁKŮ DO DVACĺCTI TŘĺD BY NEBYLO VŮBEC ÁDNÝM PROBLÉMEM===========ANO, POLOVINA LIDĺ ŽIJE _
V OKRSNĺCH=======MĚSTECH
POLOVINA LID ŽIJE V OKRSNĺCH MĚSTECH A TEDY MŮŽE VYUŽĺT MOŽNOSTI, BYLO BY VHODNÉ TO VYUŽĺT A HLOUPÉ TO NEVYUŽĺT,
DĚLIT ŽÁKY DO DVANÁCTI SKUPIN=================
VEDLE TOHO EXISTUJE I JINÉ DĚLENĺ TEMPERAMENTU, TED PŘESKOČĺM TO TĚLESNÉ NA TLUSTÉ SVLANNATÉ A VYZÁBLÉ_
IKDYŽ I TO MÁ SVŮJ VÝZNAM,
JAKO TŘEBA MINIMÁLNĚ VE VZTAHU K TĚLOCVIKU
TEDY TLUSTĺ TĚLOCVIK POTŘEBUJĺ
A SVALNATI ZASE TĚLOCVIK MILUJĺ,
A VYZÁL_=VYZÁBLÉ
NEMUSĺME TĚLOCVIKEM OBTĚŽOVAT, PROTOŽE O NĚJ NESTOJĺ A ANI JEJ NEPOTŘEBUJĺ======ALE VEDLE TOHO
JE ZDE
DĚLENĺ DO TEMPERAMENTŮ MBTI,
KTERÝCH JE VŠAK ZBYTEČNĚ
MNOHO, ALE JSOU SLOŽENÉ ZE ČTYŘECH O=POLÁRNĺCH
VLASTNOSTĺ, TAK JAKO
TY HYPOKRATOVI ZE ČTYŘECH TEMPERAMENTŮ ALE ZE DVOU POLÁRNĺCH VLASTNOSTĺ
TEDY EXTRIVERT/INTROVERT
STABILITA/LABILITA
======================================
ZAČP+2Deditoklik
po restartu edituji
tákžeMBTI MODEL
ROVNĚŽ UVAŽUJE
S DĚLENÍ NA INTROVERTY A EXTROVERTY
TEDY TO JE STEJNĚ JAKO
HYPOKRATVI
TEMPERAMENTY
JZ
https://cs.wikipedia.org/wiki/Myers-Briggs_Type_Indicator
cs.wikipedia.org/wiki/Myers-Briggs_Type_Indicator
JZ
/
Vnímání okolního prostředí
TEDY DÁ SE PŘEDPOKLÁDAT, ŽE KDYVY EXTROVERTI BYLY NUCENI ŽÍT IZOLOVANĚ, BYT
S VELKÝMI ZÁSOBAMI
VŠEHO
A BEZ NEDOSTATKU,
TAK BY SE ZBLÁZNILI
POTŘEBUJÍ NUTNĚ NĚKOHO DALŠÍ K SOBĚ A TO CO NEJVÉC
CO NEJVÍC LIDÍ KOLEM SEBE
NAPROTI TOMI INTROVERTI SI VYSTAČI SAMI ZE SEBOU A NEMAJÍ PROBLÉM SE ZABAVIT SAMI
NOJÁ SE DOKÁŽU SÁM ZABAVIT NA POČÍTAČI
TO JEST NEPOTŘEBUJU LIDSKOU SPOLEČNOST
IKDYŽ JE ROZDÍL BÝT SÁM NĚKOLIK DNÍ A CELÝ ŽIVOT,
NICMÉNĚ TI EXTROVERTI TO NEJSOU SCHOPNI VYTRŽET ANI NĚKOLIK DNÍ
JZ
DÁLE BUDU POKRAČVAT UŽ JEN TÍM CO JE UŽ JEN V MBTI
MODELŮ
ŠESTNÁCTI TEMPERAMENTŮ JAKOŽTO
ČTYŘI _VLASTNĚ DVA NA ČTVRTOU_
/
Získávání informací
PŘEČETL SEM SI TEN SMYSLOVÝTYP, IKDYŽ SEM SI JEJ PŘEČETL UŽ I DŘÍV
A NAPADLO MĚ
ŽE KDYŽ JSOU TĚLESNÍ TEMPERAMENTY
TAK SPORTOVNÍ SVALNATÁ ODPOVÍDÁ V MBTI SMYSLŮM
A INTUITUVNÍ V MBTI ODPOVÍDÁ VYZÁBLÝM
LIDEM/TAKOVÝ KNIHOMOL, JE SICE INTELIGENTNÍ A SEČTILÝ, ALE SOUČASNĚ O SEBE MOC NEPEČUJE,
VIZ TEDY SPOJITOST S INTUITIVNÍMI LIDMI V MBTI
KTEŘÍ JSOU TAKÉ INTELEKTUÁLNĚ VÍCE NA VÝŠI, ALE MÉNĚ O SEBE PEČUJÍ
A JSOU VÍCE NEPRAKTIČTÍ
KLIK/Upřednostňují zejména teoretickou činnost před činností praktickou, v nejvyhrocenější formě, kdy úplně převažuje intuitivní (vhledový) přístup k získávání informací nad smyslovým, a sice kvůli nevyužívání smyslů./JZ/_=_TO JEST KDYŽ TO VZTÁHNU NA ŠOLSTVÍ, TAK SMYSLOVÝ TYP BY MĚL JÍT NA UČNÁK, PROTOŽE JE TAM HODNĚ PRAK
PRAXE
KTERÁ JIM BUDE VYHOVOVAT, SMYSLOVÝM TYPŮM/
NAOPAK INTUITIVNÍMTYPŮM BUDE VYHOVOVAT VÍCE PRŮMYSLOVKA KDE JE HODNĚ TEORIE A MÁLO PRAXEJZ
/
Zpracování informací
NUŽE TAK SEM SI OBOJE PŘEČETL, IKDYŽ SEM TO V MINULOSTU JIŽ ČETL
TEDY MYSLÍCÍ A CITVÝ TYP
CITOVÝ BY MĚL BÝT JKOŽE VÍCE HODNÝ A MĚL BY BÝT VÍCE EMOČNÍ
ZDE VŠAK MUSÍM UPOZORNIT
NA URČITÝ FAKT
KDE DLE HYPOKRATOVÝCH TEMPERAMENTŮ
JE CHOLERIK SILNĚ EMOČNÍ,
TAKŽE POTOM BY TO ASI BYL CITOVÝ TYP, PROTŽE JEDNÁ EMOČNĚ, NIKOLIV LOGICKY,
ALE ZÁROVEN NELZE ŘÍCT, ŽE BY BYL HODNÝ
PŘÍVĚTIVÝ
TÍM NECHCI ŘÍCT V ŽÍDNÉM PŘÍPADĚ, ŽE BY TO BYL PSYCHP
T
PSYCHOPAT
_/E
KLIK
CHOLERIK ZCELA URČITĚ NEMŮŽE BÝT PSYCHOPATEM, PROTOŽE PSYCHOPAT
JE NĚKDO, KDO NEMÁ ŽÁDNÉ EMOCE, POKUD TEDA NEZAČNEME ZA PSYCHOPATA OZNAČOVAT KAŽDÉHO VELMI PROTIVNÉHO ČLOVĚKA
TEDY CHOLERIK _MŮŽE BÝT MILUJÍCÍ LÁSKYPLNÁ ČLOVĚK,
JENŽE SVOU LÁSKU PROJEVUJE SVÉRÁZNÝM
ZPŮSOBEM
_=
A TÍM SE DOSTÁVÁME K DALŠÍ VĚCI,
TEDY ABY MI BYL NĚKDO PŘÍJEMNÝ, TAK SE MUSÍ NA SVĚT DÍVAT STEJNÝMA Č_=
OČIMA
_A JÁ BUDU ZASE PŘÍJEMNÝ JEN LIDEM,
KTEŘÍ SE NA SVĚT DÍVAJÍ STEJNÝMA OČIMA,
_TEDY TO, ŽE BUDU CITOVÝ TYP
MĚ NEPOMŮŽE_
K TOMU, ABYCH BYL U VŠECH LIDÍ OBLÍBENÝ,
TAK TO PROSTĚ NEFUNGUJE,
MBTI TEORIE SICE ŘÍKÁ ŽE FUNGUJE ALE NEFUNGUJE
NEMŮŽE BÝT ČLOVĚK, KTEŘÝ BUDE VYHOVOVAT KAŽDÉMU,
_NICMÉNĚ JSOU LIDÉ, KTEŘÍ JSOU ZCELA NETOLEANTNÍ K BYT JEN TROŠJU ODLIŠNÝM LIDEM A ŘEŠÍ BLBOSTI
Z MÉHO POHLEDU MUSÍ BÝT NEJVCE FAJN FLEGMATIK, PROTOŽE J=TEN
MÁLOKDY NĚCO ŘEŠÍ,
TEN JENTAK NĚCO NEŘEŠÍ
ALE ZASE,
FLEGMATIK PŘESTO NEBUDE KAŽDÉNU VYHOVOVAT,
TEDY ZE STRANY FLEGMATIKA TO BUDE SUPER, ŽE NEBUDE NIC NIKOHO _ŘEŠIT
ALE OBRÁCENĚ DRUZÍ LIDÉ BUDOU ŘEŠIT ONOHO FLEGMATIKA,
PROTOŽE JE BUDE SRÁT,
ŽE JE FLEGMATIKOVI VŠECHNO JEDNO._
======================
PŘITOM ALE PRÁVĚ ÍM, ŽE JE FLEGMATIKOVI VŠCHNO JEDNO, SE STÁVÁ FLEGMATIK PŘÍZNIVÝM PŘÍVĚTIVÝM ČLOVĚKEM,
PROTOŽE NIKOHO NEŘEŠÍ,
NEŘEŠÍ ODLIŠNOSTI LIDÍ,
PROTOŽE JE MU VŠECHNO JEDNO_
Z TOHO TEDY VIDÍTE, ŽE NEMŮŽE EXISTOVAT ČLOVĚK POVAHY, ABY VYHOVOVAL VŠEM