VÝUKA PSYCHOLOGIE NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH

29. 03 2025 | 08.54

NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH ŽÁDNÁ VÝUKA PSYCHOLOGIE NENÍ, ALE MĚLA BY BÝT DLE MÉHO NÁZORU A MÍNĚNÍ.

A MOHU TO VELMI DOBŘE ODŮVODNIT._ŽÁK/ČLOVĚK BY MĚL NĚCO VĚDĚT O SOBĚ A O DRUHÝCH LIDECH._PROTO BY SE VE ŠKOLE MĚLA UČIT BIOLOGIE A ANATOMIE ČLOVĚKA, ALE ZE STEJNÉHO DŮVODU, BY SE MĚLA UČIT TAKÉ PSYCHOLOGIE ČLOVĚKA, SAMOZŘEJMĚ

BY BYLO VHODNÉ ZMÍNIT, ŽE I ZVÍŘATA MAJÍ SVOU PSYCHOLOGII,

TEDY SAVCI MAJÍ PSYCHOLOGII JAKO LIDÉ, ALE PLAZY JEŠTĚŘI JSOU NEVYSTRESOVATELNÍ NETRAUMATIZOVATELNÍ, NEMOHOU MÍT ÚZKOSZ A STRACH.

_POCHOPITELNĚ BY SE MĚLO UČIT NĚCO O ZVÁŘATECH, ALE Z LOGIKY VĚCI

BY MĚL BÝT KLADEN DŮRAZ NA ČLOVĚKA, ALE NE PROTO, ŽE ČLOVĚK JE PÁNEM TVORSTVA A KDESI S O SI

COSI

ALE PROTO, ŽE ČLOVĚK JSME MY A O SOBĚ A SVÝCH BLÍZCÍCH BYCHOM MĚLI VĚDĚT NEJVÍC, VÍC, NEŽ O ZVÍŘATECH, V TOMTO DUCHU ŠKOLA JIŽ FUNGUJE, O ČLOBĚKU SKUTEČNĚ UČÁ VÍC, NEŽ O ZVÁŘATECH,

NICMÉNĚ ŠKOLSTVÍ ZCELA IGNORUJE, ŽE EXISTUJE NĚJAKÁ PSYCHOLOGIE,

A TO JE ŠPATNĚ.

_JELIKOŽ MAJÍ PSYCHOLOGII I ZVÍŘATA, TEDY SAVCI,

TAK BY SE HODILO

ZAŘADIT PSXCHOLOGII DO PŘÍRODOPUSU,

URČITĚ BY BYLO DOBRÉ, KDYBY PSYCHOLOGIE BYLA ALESPON V PŘÍRODOPISE, NEŽ DNES, KDY DNEŠNÍ STAV JE, ŽE TAM NENÍ VŮBEC, TAM VE ŠKOLE.

_AVŠAK MYSLÍM SI, ŽE PSYCHL

PSYCHOLOGIE JE PRO ŽIVOT ČLOVĚKA NATOLIK DŮLEŽITÁ, ŽE BY TO MĚL BÝT SAMOSTATNÝ PŘEDMĚT._!

 

VE VEČERNÍCH JASNÝCH ZPRÁVÁCH JANY BOBOŠÍKOVÉ ZE

26.03._2025

ZAZNĚL O OD PANÍ BOBOŠÍKOVÉ, ŽE PREJ JE ČEŠTINA KÍČOVÝ PŘEDMĚT.

BYLA TAM ZPRÁVA O TOM, ŽE SE VE ŠKOLÁCH ZŮŽÍ VÝUKA MATEMATIKY A ČEŠTINY NA DRUHÉM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY, TEDY ŽE BUDE O HODINU TÝDNÍ MÉNĚ, JAK ČEŠTINY TAK MATEMATIKY

A JANA BOBOŠÍKOVÁ K TOMU OVEDLA ŽE PREK JE ČEŠTINA KLÍČOVÝ PŘEDMĚ T, NO JÁ SI TO NEMYSLÍM,

JÁ BYCH TAKÉ ZMENŠOVAL

POČET VYUČOVACÍCH HODIN,

NICMÉNĚ MOJE POHNUTKY BY BYLY ODLIŠNÉ, NEŽ POHNUTKY VLÁDY.

VLÁDA SIŽUJE POČET HODIN ČEŠTINY A MATEMATIKY, ABY TAM NACPALA VÍCE VÝUKY CIZÝCH

JAZYKŮ

_,ZATÍMCO MOJE POHNUTKY BY BYLY ABYCH TAM NACPAL VÍCE HODIN

_TEDA ABYCH TAM NACPAL VŮBEC NĚJAKÉ HODINY

PSYCHOLOGIE,

PROTOŽE DNES VE ŠKOLE NENÍ PSYCHOLOGIE VŮBEC, COŽ POKLÁDÁM ZA VELIKOU VELIKÁNSKO CHYBU.

_PŘIČEMŽ SI MYSLÍM, ŽE JE VE ŠKOLE HODNĚ VYUČOVACÍCH HODIN A ŽE NENÍ DOBRÉ JEJICH POČET DÁL NAVYŠOVAT, TAKŽE ZCELA LOGICKY, KDYŽ NĚCO OŘIDÁM DO ŠKOLY, TAK MUSÍM NĚCO UBRAT, ABY STUDENTI NEB YLI

PŘETÍŽENÍ._A ČESKÝ JAZYK NEJENOM ŽE NENÍ KLÍČOVÝ, ALE NEMUSEL BY BÝT NA DRUHÉM STUPNO ZÁKLADNÍ ŠKOLY VŮBEC,

A KDYŽ ZDE PÍŠU BLBĚ, TAK TO NENÍ ROZHODNĚ PROTO, ŽE BYCH MĚL VE ŠKOLE MÁLO HODIN ČEŠTINY!

_PRAVOPIS JE PROBRANÝ NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY, MOHLI BYCHOM SE BAIT O ZBYTEČNOSTI PRAVOPISU

A O NUTNOSTI JEHO REFIORMY

REFORMY PRAVOPISU

TEDY ZJEDNODUŠENÍ PRAVOPISU,

COŽ Y BYLO UŽITEČNÉ,

NICMÉNĚ PRAVOPIS JE ZCELA PROBRANÝ NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY, NA DRUHÉM STUPNI JE JENOM PROCVIČUJE V DIKTÁTECH, ALE NEPROBÍRÁ.

NA RUHÉM STPNI JJE NĚJAKÝ SLOH, ALE PŘEDEVŠÍM

NEKONEČNÉ ROZBORY VĚT A SOUVĚTI, TEDY JAZYOVĚDA,

ZCELA ZBYTEČNÁ KAZYKOVĚDA.JZ

PROČTĚ TE SI NA BLOGU

https://zs-ucebni-osnovy.blogspot.com/

UČEBNÍ OSNOVY ÁKLADNÍ ŠKOLY, JE TO SICE JIŽ ZASR

ZASTARALÉ

,ALE SVŮJ ÚČEL TO SPLNÍ.

A PŘEMÝŠLEJTE SAMI, CO JE OPRAVDU NUTNÉ A NEVYHNUTELNÉ._

 

OPOZDÍM VYDÁNÍ ČLÍNKU, ABY MOHLO BÝT NA TITULNÍ STRANĚ.

ZAČP+2DHOTOVO