NA ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH ŽÁDNÁ VÝUKA PSYCHOLOGIE NENÍ, ALE MĚLA BY BÝT DLE MÉHO NÁZORU A MÍNĚNÍ.
A MOHU TO VELMI DOBŘE ODŮVODNIT._ŽÁK/ČLOVĚK BY MĚL NĚCO VĚDĚT O SOBĚ A O DRUHÝCH LIDECH._PROTO BY SE VE ŠKOLE MĚLA UČIT BIOLOGIE A ANATOMIE ČLOVĚKA, ALE ZE STEJNÉHO DŮVODU, BY SE MĚLA UČIT TAKÉ PSYCHOLOGIE ČLOVĚKA, SAMOZŘEJMĚ
BY BYLO VHODNÉ ZMÍNIT, ŽE I ZVÍŘATA MAJÍ SVOU PSYCHOLOGII,
TEDY SAVCI MAJÍ PSYCHOLOGII JAKO LIDÉ, ALE PLAZY JEŠTĚŘI JSOU NEVYSTRESOVATELNÍ NETRAUMATIZOVATELNÍ, NEMOHOU MÍT ÚZKOSZ A STRACH.
_POCHOPITELNĚ BY SE MĚLO UČIT NĚCO O ZVÁŘATECH, ALE Z LOGIKY VĚCI
BY MĚL BÝT KLADEN DŮRAZ NA ČLOVĚKA, ALE NE PROTO, ŽE ČLOVĚK JE PÁNEM TVORSTVA A KDESI S O SI
COSI
ALE PROTO, ŽE ČLOVĚK JSME MY A O SOBĚ A SVÝCH BLÍZCÍCH BYCHOM MĚLI VĚDĚT NEJVÍC, VÍC, NEŽ O ZVÍŘATECH, V TOMTO DUCHU ŠKOLA JIŽ FUNGUJE, O ČLOBĚKU SKUTEČNĚ UČÁ VÍC, NEŽ O ZVÁŘATECH,
NICMÉNĚ ŠKOLSTVÍ ZCELA IGNORUJE, ŽE EXISTUJE NĚJAKÁ PSYCHOLOGIE,
A TO JE ŠPATNĚ.
_JELIKOŽ MAJÍ PSYCHOLOGII I ZVÍŘATA, TEDY SAVCI,
TAK BY SE HODILO
ZAŘADIT PSXCHOLOGII DO PŘÍRODOPUSU,
URČITĚ BY BYLO DOBRÉ, KDYBY PSYCHOLOGIE BYLA ALESPON V PŘÍRODOPISE, NEŽ DNES, KDY DNEŠNÍ STAV JE, ŽE TAM NENÍ VŮBEC, TAM VE ŠKOLE.
_AVŠAK MYSLÍM SI, ŽE PSYCHL
PSYCHOLOGIE JE PRO ŽIVOT ČLOVĚKA NATOLIK DŮLEŽITÁ, ŽE BY TO MĚL BÝT SAMOSTATNÝ PŘEDMĚT._!
VE VEČERNÍCH JASNÝCH ZPRÁVÁCH JANY BOBOŠÍKOVÉ ZE
26.03._2025
ZAZNĚL O OD PANÍ BOBOŠÍKOVÉ, ŽE PREJ JE ČEŠTINA KÍČOVÝ PŘEDMĚT.
BYLA TAM ZPRÁVA O TOM, ŽE SE VE ŠKOLÁCH ZŮŽÍ VÝUKA MATEMATIKY A ČEŠTINY NA DRUHÉM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY, TEDY ŽE BUDE O HODINU TÝDNÍ MÉNĚ, JAK ČEŠTINY TAK MATEMATIKY
A JANA BOBOŠÍKOVÁ K TOMU OVEDLA ŽE PREK JE ČEŠTINA KLÍČOVÝ PŘEDMĚ T, NO JÁ SI TO NEMYSLÍM,
JÁ BYCH TAKÉ ZMENŠOVAL
POČET VYUČOVACÍCH HODIN,
NICMÉNĚ MOJE POHNUTKY BY BYLY ODLIŠNÉ, NEŽ POHNUTKY VLÁDY.
VLÁDA SIŽUJE POČET HODIN ČEŠTINY A MATEMATIKY, ABY TAM NACPALA VÍCE VÝUKY CIZÝCH
JAZYKŮ
_,ZATÍMCO MOJE POHNUTKY BY BYLY ABYCH TAM NACPAL VÍCE HODIN
_TEDA ABYCH TAM NACPAL VŮBEC NĚJAKÉ HODINY
PSYCHOLOGIE,
PROTOŽE DNES VE ŠKOLE NENÍ PSYCHOLOGIE VŮBEC, COŽ POKLÁDÁM ZA VELIKOU VELIKÁNSKO CHYBU.
_PŘIČEMŽ SI MYSLÍM, ŽE JE VE ŠKOLE HODNĚ VYUČOVACÍCH HODIN A ŽE NENÍ DOBRÉ JEJICH POČET DÁL NAVYŠOVAT, TAKŽE ZCELA LOGICKY, KDYŽ NĚCO OŘIDÁM DO ŠKOLY, TAK MUSÍM NĚCO UBRAT, ABY STUDENTI NEB YLI
PŘETÍŽENÍ._A ČESKÝ JAZYK NEJENOM ŽE NENÍ KLÍČOVÝ, ALE NEMUSEL BY BÝT NA DRUHÉM STUPNO ZÁKLADNÍ ŠKOLY VŮBEC,
A KDYŽ ZDE PÍŠU BLBĚ, TAK TO NENÍ ROZHODNĚ PROTO, ŽE BYCH MĚL VE ŠKOLE MÁLO HODIN ČEŠTINY!
_PRAVOPIS JE PROBRANÝ NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY, MOHLI BYCHOM SE BAIT O ZBYTEČNOSTI PRAVOPISU
A O NUTNOSTI JEHO REFIORMY
REFORMY PRAVOPISU
TEDY ZJEDNODUŠENÍ PRAVOPISU,
COŽ Y BYLO UŽITEČNÉ,
NICMÉNĚ PRAVOPIS JE ZCELA PROBRANÝ NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY, NA DRUHÉM STUPNI JE JENOM PROCVIČUJE V DIKTÁTECH, ALE NEPROBÍRÁ.
NA RUHÉM STPNI JJE NĚJAKÝ SLOH, ALE PŘEDEVŠÍM
NEKONEČNÉ ROZBORY VĚT A SOUVĚTI, TEDY JAZYOVĚDA,
ZCELA ZBYTEČNÁ KAZYKOVĚDA.JZ
PROČTĚ TE SI NA BLOGU
https://zs-ucebni-osnovy.blogspot.com/
UČEBNÍ OSNOVY ÁKLADNÍ ŠKOLY, JE TO SICE JIŽ ZASR
ZASTARALÉ
,ALE SVŮJ ÚČEL TO SPLNÍ.
A PŘEMÝŠLEJTE SAMI, CO JE OPRAVDU NUTNÉ A NEVYHNUTELNÉ._
OPOZDÍM VYDÁNÍ ČLÍNKU, ABY MOHLO BÝT NA TITULNÍ STRANĚ.
ZAČP+2DHOTOVO