ANTIUMĚLECKÁ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A HUDEBNÍ VÝCHOVA

26. 02 2025 | 16.01

16 01_JEP RÝVĚ TED

_VEDLE UMĚLECKÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY BY MĚLA EXISTOVAT TAKÉ ANTIUMĚLECKÁ ZÁKLADNÍ ŠKOLA,

DĚTI, KTERÉ SE NECHTĚJÍ VĚNOVAT UMĚJÍ, BY MĚLY MÍT ŠANCI CHODIT DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY, KTERÁ BUDE BEZ UMĚNÍ, TAKŽE BEZ HUDEBNÍ A VÝTVARNÉ VÝCHOVY, A _S OMEZENÍM UMĚLECKÉ TVORBY V ČESKÉM JAZYCE=====================================http://zs-ucebni-osnovy.blogspot.com/2011/02/71-hudebni-vychova.html===================

7.1.2. Obsah předmětu 1. stupeň

 
Očekávané výstupy – 1. období - žák:
- zpívá na základě svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase
- rytmizuje a melodizuje jednoduché texty, improvizuje v rámci nejjednodušších hudebních forem
- využívá jednoduché hudební nástroje k doprovodné hře
- reaguje pohybem na znějící hudbu, pohybem vyjadřuje metrum, tempo, dynamiku, směr melodie
- rozlišuje jednotlivé kvality tónů, rozpozná výrazné tempové a dynamické změny v proudu znějící hudby
- rozpozná v proudu znějící hudby některé hudební nástroje, odliší hudbu vokální, instrumentální a vokálně instrumentální

Očekávané výstupy – 2. období - žák:
- zpívá na základě svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase či dvojhlase v durových i mollových tóninách a při zpěvu využívá získané pěvecké dovednosti
- realizuje podle svých individuálních schopností a dovedností (zpěvem, hrou, tancem, doprovodnou hrou) jednoduchou melodii či píseň zapsanou pomocí not
- využívá na základě svých hudebních schopností a dovedností jednoduché popřípadě složitější hudební nástroje k doprovodné hře i k reprodukci jednoduchých motivů skladeb a písní
- rozpozná hudební formu jednoduché písně či skladby
- vytváří v rámci svých individuálních dispozic jednoduché předehry, mezihry a dohry a provádí elementární hudební improvizace
- rozpozná v proudu znějící hudby některé z užitých hudebních výrazových prostředků, upozorní na metrorytmické, tempové, dynamické i zřetelné harmonické změny
- ztvárňuje hudbu pohybem s využitím tanečních kroků, na základě individuálních schopností a dovedností vytváří pohybové improvizace
 

KLIK

OČEKÁVANÉ VÝSTUPY? JAK OČEKÁVANÉ VÝSTUPY? KDO TY VÝSTUPY OČEKÁVÁ A PROČ?_JÁ ŘÍKÁM VŠEM UČITELŮM HUDBENÍ VÝCHOVY POLIBTE MI PRDEL!

A POLIBTE PRDEL VŠEM ŽÁKŮM! A NEOČEKÁVEJTE OD NICH ŽÁDNÉ VÝSTUPY, PROTOŽE TO OČEKÁVÁNÍ VÝSTUPŮ JE VELMI DRZÉ! A JE VELMI DRZÉ UŽ JENOM TO, ŽE MUSÍ ŽÁCI PROTI SVÉ VŮLI TRÁVIT ŠAS V HUDBENÍ VÝCHOVĚ!_

 

NAPÍŠU NADPISHOTOVO NAPÍŠU VEŘRHOTOVO JE TAM POLITIKA

_POKAŽDÉ NĚCOJINÉÍHO_P

NASTAVÍM ZAČÚPSA + 3DHOVOTO JEŠT KLLÍČA SLOVANAPÍŠU