DRUHÝ PŘÍCHOD JEŽÍŠE KRISTA NA ZEMI

2. 12 2025 | 15.45

/

Parusie, nebo také paruzie (řecky Παρουσία, což znamená "příchod", nebo "výskyt") v křesťanské teologii znamená tzv. druhý příchodJežíše Krista na konci věků, kdy Kristus vzkřísí mrtvé a slavnostně vykoná Poslední soud.[1] Parusií se podle přesvědčení většiny křesťanských církví završí dějiny lidstva i celého vesmíru. Tato víra je založena na pasážích z kanonických evangelií a eschatologických motivech (např. ve Zjevení Janově); někdy bývá spojena s představou tisíciletého Kristova královstvíchiliasmus.[1]/POKUD BY BYLO , BYLY, DĚJINY LIDSTVA I DĚJINY DĚ JINY, VESMÍRU-ZAVRŠENY-VE-STEJNÝ-OKAMŽIL

NO

MYSLÍM, ŽE TATO PŘEDSTAVA VYCHÁZÍ Z NAMYŠLENOSTI ČLOVĚKA, KTERÝ SI MYSLÍ -O SOBĚ- ŽE JE STŘEDOBODEM VESMÍRU.


 

Z HLEDISKA UDÁLOSDTÍ PSLEDNÍCH LET, MOHU ŘÍCIU, ŽE E SKUTEČNĚ BLÍŽÍ APOKALYPSA, A TÍM NEMYSLÍM TREST BOŽÍ,
TREST ZBOŽÍ

 

MYSLÍM TÍ, TO, ŽE CIVILIZACE EVIDETNĚ ZŘETELNĚ UPADÁ -DO NEZNÁMA-

TEDY, MYSLÍM SI, ŽE UŽ SE TO BLÍŽÍ, A MYSLEL BYCH SI TO, I KDYBY NEEXISTOVALA BIBLE. NICMÉNĚ -KONEC LIDSTVA NEBUDE KONEC ZEMĚ, NATOŽ KONEC VESMÍRU, TO BY BYL ČLOVĚK AŽ VBM VB- M
TO BY BYL ČLOVĚK AŽ MOC NAMYŠLENÝ, KDYBY SI TOTO MYSLEL.

-


-

P-O-KŘ

S/Podle oficiální nauky katolické církve není datum parusie známé, jisté je jen, že jednou přijde. Ježíš k němu v Novém zákoně říká, že toto datum ("hodinu") nezná ani on sám, jen Bůh Otec. Prvotní křesťané věřili, že se parusie dožijí, že nastane náhle a nevypočitatelně.[1]/VĚŘILI, ŽE SE JI DOŽIJÍ-NO VĚŘIT, ZNAMENÁ, NIC NEVĚDĚT. -TNEMÁM RÁD, KDYŽ E NĚCO URČENÉ NEURČITĚ-MÁM RÁD JEN JEDNOZNAČNÉ VĚCI A JEDNOZNAČNÉ DAZA-ALE NAROZDÍL OD MAGORŮ, NEPOTŘEBUJÍ ZNÁT PŘESNOU VTEŘINU.

 

-ALE VDÍTE, JAK JE TO OŠIDLÉ, KDYŽ VĚŘILI,ŽESE TOHO DOŽIJÁ

-A V ODSTATĚ NA TOMTO ZÁKLADĚ, ŽE SE NEDOŽILI, MOHLI SMÉSTCELÉ KŘESTANSTVÍ ZE STOLU-

NICMÉNĚ, ROZUM DÁ . - D

ŽE SVĚT LIDÍ, BA I VESMÍR, NO VŠECHNO JEDNOU SKONČÍ, IKDYŽ TEN VESMÍR, ZROVA TEN BY SKNČIT NEMUSEL, POUZE SE RECYKLUJE, SZÁLE ZNOVU, DO NEKONEČNA.

 

 

NO ALE DEJME TOMUM, ŽE SKONČÍ CELÝ CVESMÍR
- TO DÁ ROZUM, ŽE PRVNÍ SKONČÍ LIDSTVO, TL- -
TOLIK CHATRNÉ LIDSTVO, TEPRV E POTOM ZEMĚ, TEPRV PAK SLUNEČNÍ SOUSTAVA, TEORVE PAK VESMÍR -CELÝ

TEDY ABY SE VŠE ZAVRŠILO NARÁZ, TO JE OPRAVDU HODNĚ NAMYŠLENÉ PŘEDSTAVA ČLOVĚKA

- - VYCHÁZÍ TO JEN Z LIDSKÉ NAMYŠLENOSTI ,ARIOGANCE, A POHRDÁNÍ
Z POCITU NADŘAZENOSTI ČLOVĚKA NAD VŠÍM.

S

 

JEŠTĚ JEDNU VĚC - MŮŽE BÁT KONEC -VESMÍRU- NÁHLÝ?

KONEC CIVILIZACR, KTERÁ, KTERÁŽTO, JE SAMA O SOBĚ KŘEHLÁ, -MŮŽE BÝT SKUTEČNĚ NÁHLÁ

ALE KONEC CELÉHO VESMÍRU NEMŮŽE BÝT BÁHLÝ, TO JE BLBOST,- POKUD BYCHP, SE ŘÍTILI DO NĚJAKÉHO ŽVAVÉHO CENTRA VESMÍRU, TAK BYCHOM TO POCITOBALI CELÝ ŽIOT, TAKŽE ROZHODNĚ BY TO NEBYLO NÁHLÉ, BA DOKONCE BY TOBNM
POCITOVALY CELÉ GENERACE,MNOHO GENERACÍ,

TISÍCE LET PŘEDEM BYCHOM VĚDĚLI-A TO BYCHOM NEMUSELI, CHTĚL SEM, NEPOTŘEBOVALI
BY JSME MÍT ŽÁDNÉ POZOROVACÍ PŘISTROJE
VEL-EN - PÍSM

 

/

Výskyt termínu v textech

Termín parusie se objevuje v Novém zákoně celkem čtyřiadvacetkrát, z toho sedmnáctkrát přímo v souvislosti s Kristem.[2] Toto slovo je také použito v souvislosti s Pavlem (Fp 1, 26 (Kral, ČEP)) a jednou též odkazuje k "tomu zlému". (2Te 2, 8 (Kral, ČEP))/S

/Ten den a hodinu však nikdo nezná - ani nebeští andělé, ani Syn - jedině sám můj Otec. (Mt 24, 36 (Kral, ČEP))/-TADY VYVSTÁVÁ OTÁZKA, KDO TO JE TEN BŮH OTEC, KDYŽ SPOLU OTEC A SYM NEMLUVÍ, PROTOŽE JINAK, TO BY BYLO LOGICKÉ, TO OTEC SYNOVI ŘEKL,
POKUD NENÍ SYN VYLOŽENÝ GAUNER A NEBO OTEC VYLOŽENÝ GAUNER A NEBO OVA VYLOŽENÝ GAUNER, TAK SI K SOBĚ LOGICKY NAJDU CESTU, - A OTEC SYNOVI V PRŮBĚHU ČASU VŠECHNO SDĚLÍ.

= POKLÁDÁM ZA NORMÁLNÍ , ŽE OTEC VŽDY POSTUPNĚ BĚHEM LET VŠECHNO PŘEDÁ SVÉMU SYNOVI, VŠECHNO CO VÍ, JE NENORMÁLNÍ, ABY TO OTEC NEUDĚLAL, LEDA , ŽE BY TEN OTEC, ZEMŘEL NÁHLE, A NEBO SYN, ZEMČEL NÁHLE, ALE BOHOVÉ JSOU PŘECI NESMRTELNÍ, MAJÍ ČASU DOST, TOTO SE SÁT NEMŮŽE, NIKDY SE TO NEMŮŽE STÁT,. NEMOHOU ZESTARNOUT A ZEMÍÁT ZMŘÍÁT, NATOŽ NÁHLE.