Dobré bydlo se nám nějak rozpadá

27. 05 2017 | 05.21

Nejdřív odešel Dejv. Chlupaté sekretářce trvalo asi tři měsíce, než nám našel náhradu. Náhradou je mladej klučina, co už má nalítáno přes dva tisíce hodin a můžete vzít jed na to, že tu práci vzal, jen než se rozkouká po návratu z Austrálie a že jakmile mu někdo nabídne lítací práci, slehne se po něm zem.

Teď dal výpověď Hlína. Po deseti letech odchází k Air New Zealand, kde bude pracovat jako navigátor. Sice mu nezaplatěj tolik jako u nás, ale zase bude mít letenky zdarma, kterých hodlá bohatě využít a cestovat. Jen by mě zajímalo, kdy to cestování bude provozovat, když tam bude muset makat od pondělí do pátku, jako normální lidi?

Šprt dostal nabídku dělat dispečera v jiné firmě. A protože ta firma lítá i s malýma letadlama, měl by tam reálnou šanci se dostat i do kokpitu. Vedení se ho snaží přesvědčit, aby nikam nechodil, ale to by snad musel bejt úplně blbej, pokud někdy chce lítat a to on chce. Jestli to nevezme, tak se tam snad půdu představit já. :D Na tu jejich 206 mám dokonce i papíry.

Grumpy jde na operaci s prostatou a nikdo neví, jestli a jak rychle se z toho dostane.

Broukalka se nedávno vdala a netají se tím, že asi bude brzo těhotná.

Takže kdo nám zbývá? Jasně, Idiot a já. Idiot sice také nemluví o ničem jiným, než o odchodu, ale to se nebojím, že by mu někdo v téhle firmě dal dobrou referenci. Popravdě i Hlínu ten hajzl Zubák na poprvé potopil a tak práci dispečera nedostal a musel se přihládit na navigátora a zeptat se na reference někoho jinýho.

Kdo nám bude dělat rozpis služeb, až Hlína za pár týdnů skončí? No nejspíš Chlupatec! To znamená, že se v tom začne vrtat. Usnese se, že se nám služby zbytečně moc překrývají, že přece není potřeba, aby nová služba začínala hodinu předtím, než ta stará skončí. Že noční směna by mohla být víc než 7 hodin (a už určitě se za ní nebude platit jako za 10). Že místo čtyři dny v týdnu po deseti hodinách, bychom měli chodit pět dní v týdnu po osmi. Jestli teď opravdu přijdem o tolik lidí, tak to ani jinak nepůjde, než že budem dělat osmihodinovky. No a přesně v tomhle okamžiku budu hledat novou práci i já. Pět dní v týdnu nebudu makat ani omylem!

Další mojí velkou starostí je, že mám na srpen schválenou dovolenou, všechno na Niue už máme zaplacené a oni mi teď řeknou, že za mě nemá kdo makat a že mi tu dovolenou rušej, ne? :D Mně je to jedno, ať si tam za mě na ten tejden klidně sedne Zubák a nebo Chlupatec, aspoň by konečně viděli na vlastní oči, s čím se tam musíme každej den potýkat a třeba by konečně uznali, že potřebujeme víc pilotů (a míň těch sprostých).

A takhle se moje super práce v prdel obrací.

V inzerátu na nové dispečery zpřísnili požadavky. Teď už nestačí privátní pilotní licence, teď už musíte mít komerční. Marně jim říkáte, že komerční pilot tuhle práci nikdy nebude brát vážně, že to pro něj bude jen záplata, dokud se někde jinde nedostane do letadla. Ani to, že přesně tohle ten novej rozhlašoval už první den v práci, tuhle bandu mezků k rozumu nepřivedlo. A k tomu se teď hodí tento obrázek, který mi hned připomenul Grumpyho, ale vlastně je o nás všech.  

 

burn

Překlad (volný): Když už několik týdnů upozorňujete vedení na problém a pak to vzdáte...

U nás jsou to teda spíš měsíce. :D