Meditace jako trénink na půlmaraton

18. 05 2017 | 20.20

Již tuto sobotu se běží půlmaraton v Karlových Varech, který se stal v posledních letech jedním z pravidelných vrcholů mého roku.

Když mi před dvěma týdny přišel email s přiděleným startovním číslem, opět mě zamrazilo. Je to stejné každý rok - dostal jsem trému, že nejsem připraven. Letos jsem přes zimu prakticky neběhal. 

V předchozích dvou letech jsem měl v 6 měsících před závodem naběháno pokaždé kolem 440 km, což samo o sobě nebylo moc slavné. Letos jsem však ve stejném období naběhal jen 256 km.

Letos jsem následoval příkladu p. Učitele a trénink na letošní půlmaraton jsem pojal tak, že namísto běhání jsem držel dietu a meditoval. 

Porovnání tréninkových objemů mých tří účastí na #KVhalf.

 

pulka-priprava
Porovnání, kolik kilometrů jsem naběhal předloni, loni a letos v šesti měsících před závodem.
Letošní tmavě zelená křivka se plazí proklatě nízko.

 

Nakonec stejně rozhodne počasí.

Mírně špatnou zprávou je, že organizátoři posunuli start o půl hodiny dříve, takže může být o trochu tepleji.

 

kv half

Start bude už v půl šesté namísto až v šest.

 

Velice dobrou zprávou je předpověď, která se stále drží na krásně zataženu a chladnu! 

 

kv half pocasi

12 stupňů by byla nádhera.

 

 

Kdyby tak ještě chtělo zapršet, ale to už bych chtěl moc.

 

Doufám, že laskaví čtenáři mi budou v sobotu odpoledne držet palce:-) Abyste viděli, jaký jsem frajer: v práci jsem slíbil, že veškeré prize money, které v sobotu vyhraju, tak propiju s kolegy.