Čarování s reklamou

28. 04 2009 | 13.40

carovaniTak ani ta návštěvnost neroste, ale naopak klesá. Už skoro měsíc. Netuším co se děje, asi tím teplem lidé méně koukají do počítače a raději jdou ven. Klesá tedy počet inzerce a i návštěvnost. Doslova smrtící kombinace. Můžu být rád, že nežiju z reklamy, protože bych se v tuto chvíli loučil s hypotékou a vše by šlo do háje... jednou větou: 4 souvislé měsíce vkuse jsem v červených číslech. Jak vtipné!

Jako vedlejšák to nabízí vcelku zajímavou zkušenost. Rezervy se už vytratily a je na čase přejít zase k černým číslům. Investice do reklam jsem musel pozastavit (na půl měsíce) stejně jako výhry na Poradte.cz. I tam to bude zajímavá zkušenost jak to lidé zkousnou... že se výhry najednou nekonají.

Došel jsem tak daleko, že začínám zkoumat vliv umístění a barev reklamy ve stránce. Připadám si trošku jak v obrovské firmě na čáry máry. Na vyhodnocení každé změny si musím počkat nejméně 24-hodin nebo déle. Jak zamává s čísly změna barvy z oranžové na modrou? Nebude lepší červená? S tím teď hraju a abych se v tom byl schopen vyznat i po pár dnech, tak si dělám zápisy. Prvně zadání změny, reálná čísla jak se změna projevila, závěr a doporučení. Předpokládám, že tak měsíc si s tím budu hrát a pak sečtu všechny doporučení a uvidím, co z toho vzejde. Buď budu na mizině nebo neuvěřitelně bohatý (aspirace na vtip roku).

Můžete se tedy těšit na čarování s reklamou každý den.

NB: kdo mi začne nabízet sponzorský dar, z řad mých uživatelů, dostane BAN