ER-5 manuál str. 20 - palivový kohout, páčky

22. 02 2008 | 11.14

Upozornění

 

-Palivový kohout lze přepínat i během jízdy, jelikož řidič nesmí přerušit sledování trasy,čímž se vyvaruje nehodám.

 

-Při přepínání palivového kohoutu se nedotýkejte horkého motoru.

 

-Palivový kohout při jízdě nebo při parkování nenechávejte v poloze "PRI". V této poloze se může motor zaplavit benzinem, při převrácení motocyklu může benzin vytékat a může hrozit nebezpečí požáru.

 

 

Nastavení páčky brzdy a spojky

 

Na páčkách spojky a brzdy se nachází "seřizovací kolečko". Nastavení páčky brzdy má čtyři pozice a spojka má pozic pět. Štelování umožňuje přizpůsobení spínání páčky ruce řidiče. K nastavení páčky "do začátku stisku" (tzn. mrtvého chodu) a k seřízení samotnému pootáčejte seřizovacím kolečkem, dokud šipka (cejchovací značka) nebude ukazovat na vaše vybrané číslo. Vzdálenost od páčky brzdy k otočné rukojeti plynu resp. od páčky spojky k levému řidítku je minimální, když je nastaveno číslo 4, resp. 5 a maximální u čísla 1.

 

21 - stelovani

 

A.seřizovací kolečko

B.šipka - cejchovací značka

 

Pozn. autora blogu: obrázek pochází ze strany 21 manuálu, ale váže se k textu na straně 20, proto je uveřejněn zde.