V druhé půlce října jsem rušil povinné ručení na motorku. Nechci psát o tom, že i po získání 15% bonusu se pojistka opět zdražila, ale o tom, jaké služby k ničemu poskytuje naše monopolní poštovní služba České pošty.
Výpověď povinného ručení (z důvodu uložení motocyklu do depozitu) jsem sepsal a písemně adresoval na centrálu pojišťovny. Jak jinak, než DOPORUČENĚ. Obyčejný dopis o standardní váze za Kč 26,- .. uff, to není zrovna málo, že?
Uběhly tři týdny a marně čekám na zpětnou vazbu od pojišťovny. Po měsíci kontaktuji mejlem slečnu, se kterou jsem pojistku před třemi lety uzavíral a ta mi k mému překvapení odpovídá. Bohužel méně jsem překvapen sdělením, že výpověď smlouvy o povinném ručení nedorazila..
Chytrý kluk má doma schovaný podací lístek a tak na stránkách České pošty zadá jeho číslo, které slouží ke sledování zásilky.
Výsledná odpověď?!
Pro tento druh zásilek Česká pošta informace nezobrazuje.
|
...a máte po ptákách! Chtěl jsem vyrazit být ústnatý na naši paní poštmistrovou, ale nakonec jsme si to rozmyslel. Ona za to přeci nemůže a já bych ze sebe možná udělal tak akorát hlupáka. Získal bych tak něco? Nic... Beru to jako zkušenost, tak drahá zase nebyla...
Poučen z předchozího nezdaru, posílám výpověď smlouvy obyčejně a za čtrnáct dní mám doma veškeré dokumenty zpět a nespotřebované pojistné na účtu. K plusu pojišťovny zbývá dodat, že pojistku zrušili regulérně k datu uložení motorky do depozitu a né k datu podání (druhému podání) výpovědi.
Takže doporučeně příště jedině cenné psaní apod, nikoli obyčejný dopis bez pojištění!