Hračka za 8000,-

9. 05 2012 | 09.26

 Jak už jsem psal, koupil jsem si za 8000,- "M"kovou 105tku z prosince roku 1987, osazenou motorem ze 130tky na čtyřkvaltové převodovce. Jednalo se o amatérský pouličně garážový tuning, který se v té době (2005) začal obrovskou měrou rozmáhat a o pár let později by takovéto auto každý posměšně označil za "tucing". Přestože auto bylo hotové sotva z poloviny, v té době jsem si i tak připadal jako král ;)

Škordule byla téměř kompletně oplastována sadou od firmy Ellri. Tyto komponenty měly k mému údivu dokonce i ATEST. Jednalo se konkrétně o:

- nenasazený přední spojler

- prahové spojlery

- zadní spojler

- křídlo s třetím brzdovým světlem

Profil

Další laminátové doplňky:

- maska chladiče

- mračítka předních i zadních lamp

- obří rádoby nasávač vzduchu na víku kufru + 2 "výdechy"

- střešní "nasávač vzduchu"

- prodloužení střechy

- vzduchové kapsy "C" sloupků

- rozšiřující lemy všech 4 blatníků

-  ozdobné plasty zadních dveří


Zaměněné díly proti originálu:

- startér Felicia

- blatníkové blinkry z Felicie

- zpětná zrcátka s nezapojenými blikači z ?

- laděný výfuk ("samoDomo")

- centrální stěrač čelního skla


Interiér:

- tříramenný sportovní volant

- sportovní řadicí páka v koženém vaku

- hliníkové rozšiřující pedály (mimo plynu)

- lakované kroužky výdechů vzduchu v barvě vozu

- lakovaný středový panel (topení + popelník) v barvě vozu

- kusové, černé koberce s modrým lemem

- poFLOCKované kapsy předních dveří

- 2 ks středových repro 40 W Sony

- modré potahy Elegance

- nálepka "zběsilé písty" na zadním skle


Doplňky:

- alarm  (6 otřesových čidel)

- zámek zpátečky

- ALU křídlo na víko motoru

- stříbrné poklice kol

 

Úpravy podvozku:

- snížení přední části = uříznuté pružiny tak, že dorazy téměř seděly v protikusech

Zadek