Kdo by nechtěl ušetřit... ale na čem se ještě šetřit vůbec dá? Určitě na opakujících se nákupech spotřebního zboží.
Dovoluji si tvrdit, že většina z nás nakupuje stále stejné potraviny a drogérii. Oblíbíme si produkty a tyto pak nejčastěji hledáme v regálech různých super a hyper marketů. Většina z nás se určitě snaží toto zboží kupovat co nejvýhodněji, a proto sledujeme letáky nákupních center, které nám v různé míře s železnou pravidelností zaplňují poštovní schránky, případně tvoří nepořádek na schodech budov a nejen tam.
Jenže! Máme to štěstí (někteří tvrdíž že smůlu), že žijeme v 21 století a přestože není problém založit si pojistnou smlouvu po internetu, ale stejným způsobem zrušit nejde, sledovat tzv. akční nabídky zboží jde!
Nejde ovšem o pouhé prohlížení letáků v PDF (ačkoli i to je možné), ale je více než vhodné si vytvořit vlastní profil, do kterého si zadáte zboží, které vás zajímá a až se objeví v akční nabídce, budete na tuto skutečnost upozorněni e-mailem. Pak již je jen na vás, zda vyrazíte na nákup tam či jinam a co kde nakoupíte.
Zajímavým bonusem je i věrnostně propagační program, kde sbíráte sdílením svého unikátního odkazu takzvané "kupíky" a za ně poté dostanete poukázku na nákup v Tesco.
V projektu jsou zahrnuty obchodní řetězce Lidl, Spar, Billa, Coop, DM, Globus, Tesco, Albert, Penny, Kaufland a mnohé další nejen potravinářské a drogistické ;).
Mrkněte, registrujte se a šetřete ;) Však se peníze dají využít i jinak...